Bunga Matahari

Hye all :) Aku baru je habis tengok cite Ana Lu'lu kat tv3. Hahaha. Comel betul si Ana Lu'lu tu. Ade this one part yang dia nyanyi2 pastu tetiba ade budak kecik datang bagi bunga matahari kat dia. Alaaahh. So comel! Ana Lu'lu ngan budak tu skali.


Haa. Nora Danish yang blakon jadi Ana Lu'lu. Comel je kan dia ni? :) Aku pnah jumpa dia time aku jalan2 ngan my friends kat The Curve. Cantikkk gilaaaa okayy. Flawless. Dressing dia cam biasa2 je. Tapi mmg cantiklah. Kitorg tengok je dia. Kagum2. Hehe. Dulu aku xdelah minat sangat kat dia. But since dia cerai ngan ex husband dia, aku terus minat. Haha.

Bila tengok cite ni, aku teringat masa aku kecik2. Dulu mak aku ada tanam bunga matahari. Bunga tu ada yang besar smpai macam pinggan. Besar betul! Tapi skarang dah takde. Mak dah busy, takde org nak tolong jaga bunga tu. Aku pun jarang2 balik rumah. Yang ada skang bunga plastik jelah. Hahaha :D

Oklah, aku nak stop dulu. Nyamuk2 ni dah berpesta kat kaki aku. Karang habis darah aku kering. Good night :))

2 comments:

asfira aminuddin said...

nora danish mmg comel! cuti ni layan drama je la eh babe?

Secret Whisperer said...

Kan kan? :)) Yup, tp yg menarik jelahh. heee