Cuti, kucing dan kawan.

Hello all :) It's been months aku xupdate blog. Hahaha malas sungguh2 plus busy jugak. Mmg xleh lawan seorang blogger ini. Hihihi.

Currently I'm spending my time at home. Holiday smpai raya. Hamek kau lame tak lame cuti.
Since aku cuma ade seorang saje adik, jadinya mmg sungguh bosan kat rumah. She's just 15 and of courselah hari2 pg skolah. My parents pun keje hari2. God, I am SUPER LONELY.

Nasib aku agak baik kerana aku mempunyai raaamaaaaii adik2 yang berekor. Iaitu kucing2 yang sangat aku sayang.

Winda
Panji
Kiah
Chacha
Chichi
Nameless
Nameless

Winda is the mother. Panji dan Kiah, hasil kebuntingan Winda yg sulung. Chacha dan Chichi yang ke-2. Nameless yg berdua itu pulak hasil kali ke-4. Budak2 ni masih kecik lagi dan belum ade nama :) Ahh. They are super adorable! Ptg td, yg sekor tu tido berjuntai je ass nye yg comel. Bila aku kejut, die bukak mate, then tutup balik. Pastu smbung tido. Halahaiiiiiii.... Comel sangat! :)) So, mereka nilah yg jadi peneman aku kat rumah. Hee. Sometimes I wish that I speak cat's language. Bolehlah mengiaww bersama2 mereka :)

Cuti2 ni jugak, aku salu visit blog fiera yang comel. Suka baca blog die. *ok babe, am promoting your blog* Hehehe. Fiera ni one of my friend kt u. Haritu die belikan souvenir for me. Wooo terharuuuu. She is :
1- Baik
2- Cantik
3 - Gila2
4 - Buah hati KR.

Hihihi. Byk lagi kalo nak cite. Tapi aku ngantuk dah. Haha. With that, good night peeps! :))

3 comments:

asfira aminuddin said...

hihi. babe kenapa puji i sangat ni? malu. haha. thanks! :)) lepas ni u rajin-rajin la update blog tau. ^_^

ILA HonEyBuNNy said...

Asfira aminuddin mmg baik & cantik...suka juga terjah blog dia...;_0

Secret Whisperer said...

Fiera : Alaa malu2 lak. Hehe. Xdelah, i kan salu baca yr blog :)) InshaAllah. Hehee

HonEyBuNNy : kaan? :))