Laughs . Joy . Tears .

pagi tadi hujan so mmg syok je bersantai kt umah ni
tgh2 bersantai, mcm2 lahh kn kenangan yg dtg menerpa ke dalam fikiran ini
what more? of courselahh the best old days :)

hati ini sgt inginkan kembali zaman remaja!!!
bukan nk jd muda balik [eh ckp mcm dh tua je]
but nk that superb life i had
nk once again !!!!

my high school years are sure the best moment
basically i have 146 buddies [my knights] hee :)
and 4 soul sisters !
yess i love them
though we're not biological sisters



ooppsss..ini bukan soulsisters I..ini our handphones ;)

this pic was taken when we were in f5
handphones were not allowed but then
sume org pon pakat bwk
plg xleh blah,
there was this one prefect
tanye aku "stiwee, nk pinjam charger?"
hehe :)




these are the girls whom I call SoulSisters :)

right beside me is atiQ
the one who's wearing white tudung is belle
yg kanan skali tu namenye athen
and lastly, yg specky tu is hasnott

God knows how I miss this moment...

Alhamdulillah, all of us managed to further our studies
plg best, ktorang sume dpt 1 matrix
which was KMPk
but then athen and me dapat offer to CENFOS
so tinggallah yg bertiga tu kt sane until habis 1 year



athen and I meronggeng together

now sume dh lain2 U
even athen and I stu U pon
but xsame campus
she's in Kuantan
and I'm in Gombak
but inshaAllah
PATHBEARS will reunite soon ! ^^



True Friends



No comments: