Eager and Excited, but Exasperated.

Hello all :)
Thank god mak dah bayar bil broadband
so no need to share and kacau mak punya
Hee :D

Okay
Lame jugak xpost ape2 since last entry
thus, hari ni nak cerita sikit pasal feelings
I am eager, and overly excited right now!
reasons?

1 - can't wait for my result :)
aku cakap kat mak,
kalau orang dapat 3.5 above
mak kena belanja BlackBerry seketul
or DSLR sebijik!

and kalau dapat 4 flat
mak kena beli both
ekeke ;P

adik aku pon mintak BB jugak kat mak
kalau die dapat 8A
tapi die takdapat
mak aku pon cakap

"camane ni dik?
mak belikan strawberry ajelah ye?"
HAHAHAHAHA
kesian tapi aku suka :D
yelah die tu kecik lagi
takpayah laa pakai BB
kan kan? ;)

2 - can't wait for new sem! :)
yup
aku memang taksabar nak mula sem baru
bosan cuti lame2 ni
aku memang suka duduk asrama
yelah since aku 12 thn duk asrama
so memang jiwa ni sebati dah :)

But, apart from the keenness towards these 2 things
I'm exasperated at the same time!

How would you feel
if someone you never even knew
spread nasty rumours about you
takrase macam nak bagi die rase penumbuk ke?
dahlah tu, langsung takade perasaan bersalah or what not
muka toya bodoh je
huhhhss

aku cuma ingat pesan mak aku je
"biarlah die, yang penting studies tu"

nasib die baik sikit sebab aku terhalang oleh
rules and regulation
kalau tak
memang dah kemane-mane je budak tu
tapi aku just nak ingatkan kat budak tu
(if she happens to read this, yes, a she people)

doa orang yang teraniaya macam aku ni makbul
memang nasib kaulah makhluk
sebab ape yang aku doa
itu between aku dengan Allah je

Sekian

panas sungguh rasa dalam dada ini

sorry all
aku memang panas kalau cakap pasal
peristiwa tragis ni


1 comment:

asfira aminuddin said...

wawa dah ada blog ye? baru tau! hihi.

sape yg salu bwat ko panas hati tuh? meh sini biar aku teranjang sikit. haha ;)