Holiday Activities \(^_^)/

Salam all :)
i'm currently next to my lil sista who actually helped me a lot through this thing ;)
thank you sis !


hoho.
dh 3 hari aku start cuti
tp problemnye is, i am still doing nothing.

basically, just mkn, tido, mkn lg, and tido lg.
dgn broadband yg xleh gune [now using my mom's]
nothing much i can do.

semalam raye haji
so, of course byklah daging korban yg my family dpt
hence, ktorg punya lauk hanyalah berasakn daging semata2
smpai adik aku sakit2 gigi dh [sbb asyik kunyah daging]

tapi raye haji thun xmeriah sgt
sbb utama --> ketiadaan yai [atok] kesayanganku yg skarang ni tgh buat haji :)
lepas tu, pak usu aku pon xdpt balik even die satu u dgn aku
since die kne siapkan final year project
lagi satu, mak long aku pon x balik sbb die balik kg husband die

wtv pon, raye haji tahun ni daging still byk.
dan oleh itu



aku mnjadi semakin terseksa!!!

[mamatul ain, i need your support here!]

No comments: